Sailermoon, min vän!

Nu har skolan börjat på riktigt! vi hade våra första lektioner idag! Engelska, yoga och screen printing, det vill säga tryck på tyg! På något lite konstigt sätt så känns det skönt att få lite läxor och känna att man börjar komma igång med plugget! Kom precis hem från en springtur i vårväddret och då överdriver jag inte nör jag säger vår! Börjar redan komma blommor lite väl tidigt kanske.

Igår hade vi frågesport och vinkväll! Galet svåra frågor men vi skötte oss bra! Dock vann vi inte men vi borde vunnit bara vårt namn var vinnar namn, sailermoon, min vän!






Vi var även i Brighton igår! Denhär staden har allt! Man känner sig som hemma direkt! Massvis med affärer, fik och retauranger. LIKE IT! Längtar till våren då det kommer vara lite varmare och ännu finare även fast allt redan är fint!

Ikväll ska vi bara äta och kolla på film! Skönt!

xoxo/Gossipgirl ;)

Kommentarer
Postat av: Paulina

låter som du kommer få en fantastisk vår Evelina! Väldigt glad att vi hann ses innan du åkte för övrigt:) kram på dig

2012-01-11 @ 18:34:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0