Shopping och jacuzzi!I

I fredags var vi på en av Brighton äldsta biografer och kollade på J edgar. Efter det drog vi och käkade fetaste hamburgaren någonsin, sedan drog vi till Mestmerist och dansade!

Igår var jag och brudarna och shoppade! Dock blev det inte så mycket för min del! Blev bara en mössa! Dock har jag köpt en jättefin Jeansjacka som jag är så nöjd över! Sedan åkte vi till Joanna och badade i hennes utomhus jacuzzi! Verkligen behövligt efter en heldag på stan!

Idag när vi vaknade sprang jag och charlie en liten runda till den lilla mysiga bondgården! Sedan satt vi på trappen och läste tidningar! Sedan har vi pluggat en massa..Helt slut i huvudet nu! Ska äta snart! Det blir värt!





                                              



Kommentarer
Postat av: Per Morberg

haha, ahmen alltså bra jacuzzibild, fo sho.

2012-01-29 @ 21:42:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0