London baby!

Idag drog vi till London med skolan! Det var faktiskt första gången som jag var i London och jisses vilken stad! Otroligt! Tyvärr var vädret inte det bästa och vi hann inte se så mycket inne i centrum men vi kommer att åka tillbaka masamassa fler gånger! Det vi gjorde var att gå på museum! vi skulle gå på ett museem var det räknat med men jag och Joanna gjorde alla tre! SCORE! Först var vi inne på naturhistoriska! Vi kollade in massa dinosaurier och andra fräsiga djur! Det var coolt! Iallafall T-rexen som rörde sig och hade coola läten för sig! Sen drog vi vidare till science fiction museet! Det var sådär! Det roligaste var nog att se oss själva hur vi kommer att se ut i framtiden! Samt hur vi såg ut när vi var barn och hur vi skulle se ut som män! Haha! Ah..Sen drog vi vidare till Victoria och Albert museet! Fanns mycket fin konst att kolla på! Så om man är intresserad av konst och mode så rekomenderar jag att åka dit! Efter att vi besökt museerna gick vi på en liten promenad med livets Caroline! Vilken fantastisk kvinna! Hon tog oss till en matmarknad som hade all möjlig slags mat! Sen gick jag och Joannan och kollade läget! Det var iallfall en mycket trevlig dag och jag ser verkligen emot att åka dit snart igen! När vi tillslut kom hem till Portslade igen drog vi hem till oss och lagade lite mat! Mycket trevlig dag! Oooja!










                                           
                                      Jag som bebis!





                                                  Jag som vuxen!




                                                     Jag som gammal!







                                                  Joanna som ehh bebis!




                                                  Joanna som gammal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0