Fika, plugg och brittisk standup komiker!

Igår åkte jag, Joanna och Challe in till Brighton och pluggfikade! Det var mysigt! Hittade ett jättemysigt cafè! Finns ett x-antal av dem här! Efter det gick Joanna och jag runt i lite småbutiker och dog lite på allt fint som finns!  Sen åkte vi hem och sedan tillbaka in till Brighton för att gå och lyssna på musik på en mysig pub med mina fina klasskamrater! Träffade även på Björn som kände att han ville hänga med oss! Kvällen slutade dock lite konstigt då en standup komiker började driva med oss/Emelie och vi vartvungna att gå för att hinna med sista bussen! Så alla bara lämnade honom när han stod och pratade med oss! De enda som var kvar var Några som hade spelat och hans polare! Jag kanske inte vet vad jag vill bli när jag blir stor! Men en sak som jag vet som jag inte vill bli är standup komiker! Annars var det en mycketmycket trevlig tisdagkväll!







                                    Hon blev lite gladare när hon hade fått sitt kaffe!




                                            Fina Björn!








Kommentarer
Postat av: joannabanna

Tur att man alltid är så sjukt snygg.. pusspådig!

2012-01-26 @ 00:29:38
URL: http://joannainbrighton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0