England! Nu är vi här!

Nu är vi äntligen framme! Efter denna oändliga längtan är vi nu här! Resan har gått väldigt bra för att vara oss! Vi hann med allt som skulle hinnas med, vi kom med rätt buss och slutligen en taxi som tog oss till vår värdfamilj! vi har redan druckit tre koppar te och jag har en känsla av att det kommer bli mer!

Brighton är så otroligt fint! Det är som på film! Alla dessa små hus som är så näranära!

Familjen är underbar! Matthew, pappan i familjen har redan dissat mig tre gånger! Känner mig redan som hemma!

För er som undrar, jaa... Charlotte, Maria och jag delar rum! Hur ska detta gå? Det kommer gå utmärkt!

Nu ska vi sova! Imorgon börjar vi skolan! Ska bli fantastiskt spännande!

Sov gott!








Kommentarer
Postat av: Ester

Myyys! Hoppas ni har det bra!

Puss

2012-01-08 @ 23:02:20
Postat av: Sara

Fy vad gött! Verkar ju kanon! Vi saknar dig redan pyret! Puss

2012-01-09 @ 22:17:10
URL: http://waires.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0