London, i am inlove!

Helgen har spenderats i London hos min älskade Caroline och hennes fina Tom! Började med att jag åkte livets buss vilket var väldigt värt eftersom den var superfräsh! När jag kom fram mötte Carro mig sedan virrade vi bort oss lite eller jag menar Carro hade dunderkoll så vi hittade snabbt och smidigt tillbaka till tunnelbanan! När vi kom hem drog vi till en indisk restaurang och åt massa mat! Efter det var vi ganska så trött så vi drog hem till deras lillalilla lägenhet och skulle blåsa upp luftmadrassen som jag skulle sova på! Dock blev det inte så mycket luft i den eftersom Carro blåste upp den med sin hårfön på varmvärme så den smalt! Men tanken var god då hon tänkte att hon skulle fylla den med varm luft så jag skulle vara varm! Tack! Så jag fick sova på 10 filtar istället! Funkade lika bra!



På lördagen åkte vi in till stan och köpte svenskt godis och gick till ett mysigt café med livets kakor! Sedan begav vi oss till Brittiska museet och kollade på mumier! Efter det gick vi till en mysig bar och käkade och sedan åkte vi tillbaka hem för att sedan gå ut igen! När vi kom tillbaka in till stan hade det blivit snökaos då London snöade sönder så alla halkade runt! Väldigt underhållande! Dock var det inte så underhållande att springa runt ute i snökaoset så vi bestämmde oss för att springa in på en pub sålänge! Vi tänkte att en pub med namnet The worlds end lät trevligt så vi gick in där och blev bemötta av världens deathmetal musik! Trodde jag skulle garva ihjäl mig men var på något konstigt sätt väldigt lycklig!

Sedan gick vi och dansade till lite 80-tals dängor vilket var lite av en besvikelse då de bara spelade låtar som man inte kännde igen! Men med Carro har man alltid kul så vi dansade på! På söndagen låg London under ett vitt täcke av snö så vii bestämde oss för att åka pulka på den trasiga madrassen! Det gick till en viss del bra, den andra delen gick inte så bra så vi drog till ett Hillsong möte! kan säga att det var ganska så hypat men intressant! Sedan åkte jag motvilligt hem! Även fast jag och min dunderförkylning fått uppleva mycket så känndes det endå jobbigt att åka ifrån London och min tvillingsjäl! Men vii ses snart igen <3 





ps. Tycker synd om Josefine Johansson att du inte fick vara med oss på våran roliga helg ;)


Kommentarer
Postat av: tvillingsjalen

det var underbart:) vi maste ses snart igen:) KRAM <3

2012-02-10 @ 12:18:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0